Slzavé údolí

29.01.2015 06:22

Zajímá mně Váš názor. Mám před sebou životopisné dílo začínající v roce 1916 a končící na přelomu 20 a 21 století. Příběh muže, který se narodil jako pátý ze šesti dětí v Městci Králové, prožil všechna naše státní uskupení od mocnářství až po dnešní dny. Popisuje veselé i smutné události života, tak jak nám je život naděluje. 

Stojím před rozhodnutím, zda životopis vydat knižně, bude-li toto svědectví poutavé  a zajímavé pro čtenáře. Autor je můj otec, můj vztah k četbě je tedy osobní a nemusí být zcela objektivní. Domnívám se, že se jedná o nepřkrášlené svědectví průběhu 20. století s mnoha prvky dávající podnět k zamyšlení nad jevy, které jsou aktuální i dnes. 

Chápu, že v dnešní době plné převratů, terorismu, občanských válek, politického hašteření a plné znepokojivých zpráv budete těžko hledat čas ke čtení pár stránek začátku knihy. Vašeho názoru si však budu nesmírně vážit.                                 Děkuji, Zdenka Wagnerová

 

Prosím omluvte překlepy a drobné nedostatky. Text opisovala z původního stropisu moje dcera, vnučka autora. Sama se snažím text uspořádat a teprve pak projde korekturou.

Zdeněk Kašička je autorem více publikací, jednou z nich je povídka "Příběh letce Bohumila Netopila", vydané v roce 2001 knižně. Je autorem dosud nevydaného životopisu, životopisu letce R.A.F. a dalších, převážně již filozofických publikací.

 

Odkaz na životopis Slzavé údolí: d-ecko.webnode.cz/news/cteni-na-pokracovani-zivotopis/